1 Betalen
1.1 Wat is de betaal termijn?
We accepteren zowel betaling vooraf ( bijvoorbeeld Ideal ) als betalingen achteraf. Voor betalingen achteraf werken we samen met Afterpay. U krijgt van Afterpay een factuur welke u aan hen moet voldoen. Betalingen achteraf moeten dus voldaan worden aan Afterpay en niet aan Toys4baby.nl!
1.2 Welke betaal methode zijn er beschikbaar?
U kunt bij Toys4baby.nl betalen met iDEAL, miniTix, Mastercard, Visa, bankoverschrijving of achteraf betalen. We adviseren de meest gebruikte methode in Nedeland iDEAL omdat dit veilig en snel is. Betalen via bankoverschrijving levert een vertraging in de levertijd op omdat we wachten tot het geld op onze rekening staat. Afhankelijk van uw bank kan dit 1 tot enkele dagen duren. Achteraf ofwel op rekening betalen is alleen mogelijk in overleg en na goedkeur van Toys4baby.nl
2 Verzending
2.1 Naar welke landen verzenden we?
We verzenden onze bestellingen momenteel alleen in Nederland en naar Belgie.
2.2 Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Om de kosten te drukken en de prijzen zo laag mogelijk te houden werken we vanuit huis en mogen we geen klanten ontvangen.
2.3 Hoeveel zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland
Plaatst u een bestelling van meer dan € 25,- dan brengen wij geen verzendkosten in rekening.
Voor alle bestellingen kleiner dan € 25,- berekenen we u € 4,50 aan verzendkosten.
Naar Belgie
De verzendkosten naar Belgie bedragen € 10,95 ongeacht het order bedrag.
2.4 Hoe gebeurt de levering van meerdere artikelen?
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles tesamen bij u te laten bezorgen. De levertijd van de hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. In een enkel geval kan het voorkomen dat u 2 zendingen ontvangt, hiervoor betaald u natuurlijk niets extra's.
2.5 Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Geen probleem. U kan bij de bestelling het adres van de buren of van het werk invullen. Gaf u toch het eigen adres in, maar bent u om de een of andere reden niet thuis? Dan zal de transporteur normaal gesproken het pakket bij de buren afleveren.
3 Prijzen
3.1 Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen zijn inclusief de wettelijke 6% of 21% BTW.
3.2 Hebben jullie een laagste prijs garantie?
Nee deze hebben we niet. Al onze producten hebben altijd zeer scherpe prijzen en we trachten dan ook altijd om de goedkoopste te zijn. Mocht u toch producten vinden die elders minder kosten dan vragen we u om ons te informeren. We zullen dan kijken of er mogelijkheden zijn om onze prijs te verlagen. Dit kunnen we echter niet garanderen.
3.3 Kan ik korting krijgen?
Aangezien we altijd zeer scherpe prijzen hanteren is dit normaal gesproken niet mogelijk. In enkele gevallen bij bijvoorbeeld grote bestellingen is deze mogelijkheid soms wel aanwezig. Neem in zulke gevallen contact met ons op, we zullen het dan per keer bekijken.
4 Retouren
4.1 Wanneer kan ik een artikel retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
U bent zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop u een artikel aan ons retour stuurt. Dit houdt in dat u de wijze van transport kiest maar ook dat u een artikel goed verpakt verstuurt. Zorg ervoor dat een artikel door het retour sturen niet beschadigt. Wanneer vaststaat dat een retour gestuurd artikel door niet goed verpakken beschadigd is, wordt het bedrag niet teruggestort.
4.2 Krijg ik het hele bedrag vergoed?
Ja u krijgt alle kosten inclusief de betaalde verzendkosten terug. De kosten voor het retour zenden naar ons zijn voor u eigen rekening.
4.3 Wanneer krijg ik het geld retour?
U ontvangt u geld terug binnen de wettelijk vast gestelde termijn van 14 dagen. Normaal gesproken zullen we het geld al binnen 7 dagen overmaken! De termijn gaat in op de dag dat de goederen door ons in ontvangst genomen worden.
5 Levertijd
5.1 Wanneer ontvang ik mijn bestelling
We houden je op de hoogte via e-mail. Je kunt je bestelling ook volgen via je account, daar zie je de bestellingen van de afgelopen periode.
5.2 Welke levertijd heeft jullie speelgoed
We hanteren verschillende levertijden, dit staat altijd bij het desbetreffende artikel aangegeven. We blijven afhankelijk van PostNL, DHL of DPD daardoor kan tijdens drukke periode ( Sinterklaas, Kerst enz. )een kleine vertraging optreden.
De levertijden die we hanteren:
- Vandaag besteld, vandaag door ons verstuurd. Vandaag voor 19.30uur besteld leveren we dezelfde dag nog aan bij een PostNL pakketpunt. Afhankelijk van de exacte aanlevertijd is het pakket de dag erna of de dag daaropvolgend bij u in hus. Als voorbeeld, maandag besteld is uiterlijk woensdag bij u in huis
- Voor 12.00uur besteld, morgen in huis. Normaal gesproken kunt u de zending de dag na u bestelling voor 19.00uur bij u thuis verwachten.
- 2 tot 4 dagen, uiterlijk na vier werkdagen wordt de zending bij u thuis aangeleverd.
- 7 dagen, uiterlijk na zeven werkdagen wordt de zending bij u thuis aangeleverd.
De genoteerde levertijd is alleen geldig voor zendingen in Nederland. Zendingen naar Belgie zullen 1 a 1 dagen later geleverd worden.
Ten alle tijde zijn we afhankelijk van PostNL, DHL of DPD. Een levertijd is dan ook niet bindend al zullen wij er alles aan doen om de producten tijdig te leveren! Als we een product later leveren als beloofd, door andere reden als de transporteur dan nemen we ten alle tijde contact met u op.